صفحه نخست | آرشیو وبلاگ | RSS


  آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از 8 هفته می‌آید.

آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی پس از 8 هفته می‌آید.

سعید نوایی: سخنان او آنقدر مهم بود که بعد از آن خطبه‌های نماز تبدیل به موضع رسمی جمهوری اسلامی در قبال جنایات رژیم بعث عراق شده و تبدیل به تیتر رسانه‌ها می‌شد. تشریح آنچه در موضوع مک فارلین گذشت یکی دیگر از فرازهای خطبه‌های تاریخی هاشمی بود تا با تبیین او مسیر رسیدن به قطعنامه 598 و آتش‌بس میان ایران و عراق در فرصت نماز برای عموم جامعه تبیین شود.

هاشمی که در خطبه‌های نماز جمعه‌اش با زبانی روان و همه‌فهم سخن می‌گوید در هر دوره‌ای تلاش بر آرام کردن فضا داشت و حتی روایت‌های تاریخی‌اش از تشریح فوت امام خمینی (ره) و انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به مقام رهبری نیز به عنوان فرازی ماندگار در خاطره‌ها مانده است.

خطبه‌ای که او در سال‌های اول دهه 70 با آن عملاً تئوری‌های اقتصادی و توسعه‌ای‌اش را نمایان کرد و از ادبیات سالهای دفاع فاصله گرفت و خواستار نقش آفرینی بهتر و متفاوت حزب‌اللهی‌ها شد به عنوان یکی از نقاط عطف سخنرانی‌های او در نماز جمعه است. غیبت و به تعبیری دیگر، غیبت‌ دوماهه هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه این هفته پایان می‌پذیرد و این اتفاق، به معنای رقم خوردن برگ دیگری از حوادث بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است. او در فاصله نماز جمعه یکم خرداد تا نماز جمعه 26 تیر، ترجیح داده کمتر سخن بگوید و در قبال اتفاقاتی که در دوران تبلیغات رخ داد و حوادث پس از انتخابات سکوت کند. در تنها موردی که مجبور به واکنش شد، مناظره موسوی و احمدی‌نژاد بود که رئیس‌جمهور او را محور مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها در کار دولت دانست و خاتمی و موسوی را به همکاری با او در این زمینه متهم کرد. او ناچار شد نامه‌ای به رهبر انقلاب بنویسد و از روندی که احمدی‌نژاد در پیش گرفته انتقاد کند.

سکوت هاشمی به حدی طولانی شد که شایعه استعفای وی از امامت نماز جمعه تهران به گوش می‌رسید تا جایی که 15 تیرماه رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور در این مورد گفت: «این مسئله کذب است و ایشان استعفا نداده است.»

به عقیده برخی تحلیلگران، حضور مجدد هاشمی در نماز جمعه و احتمال حضور موسوی، خاتمی و کروبی در این مراسم، به منزله حضور و یا بازگشت سران میانه‌رو و اصلاح‌طلب به صحنه پس از یک ماه اعتراض به انتخابات است. نگاهی به تاریخ گذشته نشان می‌دهد که هر جا هاشمی سکوت کرده، اتفاقی در حال رخ دادن بوده و یا در حال اتخاذ شیوه‌ای برای مقابله با مشکلات بوده است. رفسنجانی از ۲۲ خرداد تاکنون دوبار دیدار عمومی داشته و در دیدار با خانواده زندانیان وقایع پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری که برخی از آنها از اعضای کابینه خود او بوده اند، گفته بود که «هیچ وجدان بیداری از این وضع راضی نیست.» هاشمی تاکنون در منازعات اخیر، خاموش بوده است ولی بسیاری معتقدند که او در پشت پرده سکوتش، در پی یافتن راه‌حلی برای خروج از شرایط سیاسی در ایران است و به زودی دوباره به صحنه بازمی‌گردد. عملگرایی هاشمی موجب شده که او از اتخاذ مواضع تهاجمی خودداری کند، چه آنکه او خود به خوبی می‌داند که هر گونه واکنشش به اتفاقاتی که روی می‌دهد تأثیر بسزایی در جامعه خواهد گذاشت.

در سال‌های پایانی عمر امام (ره) هاشمی رفسنجانی در مقام ریاست مجلس سوم، تلاش می‌کرد در تنش‌های روز افزون جناح‌های چپ و راست چهره‌ای میانه‌رو از خود به نمایش بگذارد. هاشمی رفسنجانی که سال‌هاست امامت موقت نماز جمعه تهران را بر عهده دارد، در آستانه انتخابات خرداد 76 در دانشگاه تهران اعلام کرد که اجازه جابه‌جا شدن «حتی یک رأی» را نخواهد داد تا به شایعاتی که ناطق نوری را برنده از پیش تعیین شده انتخابات می‌دانستند پایان دهد. هاشمی رفسنجانی پس از ترک کاخ ریاست جمهوری، در مجمع تشخیص مصلحت نظام که حیطه اقتدار و نفوذ آن به تازگی افزایش چشمگیری یافته بود، استقرار پیدا کرد و در مقام ریاست این نهاد همچنان به عنوان یکی از چهره‌های اصلی در تعیین «سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی‌» باقی ماند.

حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سیاست، دور جدیدی را در بازخوانی عملکرد این سیاستمدار کهنه‌کار جمهوری اسلامی ایران رقم زد. فعالیت‌های سازندگی دوران هشت ساله ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی که خود وی معتقد است از «دوران مادها» در تاریخ ایران «بی‌سابقه» بوده، به بوته نقدهای بسیار جدی کارشناسان اقتصادی و اجتماعی درافتاد و مسائل پیرامون فعالیت‌های اقتصادی خانواده هاشمی اعتبار وی را تا حدی خدشه‌دار کرد.

بیست سال پس از انقلاب اسلامی، در انتخابات مجلس ششم نام اکبر هاشمی بهرمانی در ابتدا حتی در میان فهرست سی نفره نمایندگان تهران نیز جایی نیافت. حتی پس از دخالت شورای نگهبان و ابطال جنجال‌برانگیز تعدادی از آرای شهروندان تهرانی نیز هاشمی جایی بهتر از مکان بیستم در فهرست برگزیدگان تهران نیافت تا به اراده خود از حضور در مجلسی که حدود 9 سال ریاست آن را بر عهده داشت، صرف نظر کند و بدین ترتیب هاشمی رفسنجانی در این مقطع به سکوتی چند ساله فرو رفت. اما این سکوت دوام زیادی نیافت. حلقه پیروزی‌های پیاپی اصلاح‌طلبان ابتدا در انتخابات شوراهای شهر و سپس در انتخابات مجلس هفتم از هم گسیخت و رفته رفته شرایط به نوعی تغییر کرد که اکبر هاشمی رفسنجانی بار دیگر اوضاع را برای حضور خود در صحنه مساعد دید تا جایی که افکار عمومی او را شخصیت دوم نظام می‌دانستند. بازیابی قدرت هاشمی در مجمع تشخیص، موجب شد که او تأثیری انکارناپذیر بر تحولات سیاسی و اجتماعی دوران اصلاحات داشته باشد به حدی که در عرصه سیاست خارجی نیز فعال شد.

تقریباً هر مقام خارجی که به ایران می‌آمد - اعم از اروپایی، آسیایی یا آفریقایی - یکی از برنامه‌هایش دیدار با هاشمی رفسنجانی در کاخ مرمر بود. اما نباید فراموش کرد که دولت خاتمی بیشترین همراهی را با هاشمی داشت و ملاقات‌های خارجی او با نظر وزارت امور خارجه تنظیم می‌شد. با رو به پایان گذاشتن دوران ریاست جمهوری خاتمی، از شدت انتقادات اصلاح‌طلبان به او کاسته و علاقه او به خاتمی و دولتش بیشتر می‌شد تا جایی که در آخرین جلسه‌ای که با حضور خاتمی در مجمع تشخیص برگزار شد، هاشمی دوران ریاست جمهوری خاتمی را عصر طلایی انقلاب نامید و با او عکس یادگاری گرفت. پیش از آن، در روزهای آغازین سال 84 همزمان با جدی‌تر شدن زمزمه‌های مربوط به تمایل هاشمی به شرکت در انتخابات، برخی فعالان تندروی جناح راست رئیس‌جمهور سابق را به افشای فعالیت‌های اقتصادی فرزندانش در صورت حضور در انتخابات تهدید کردند. با این همه، پس از گمانه‌زنی‌های بسیار و تشبیه کردن نامزدی در انتخابات با خوردن «داروی تلخ»، هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ای حضور خود را در انتخابات ریاست جمهوری نهم اعلام کرد.

در نهمین انتخابات ریاست جمهوری، او در هفتاد و یک سالگی بار دیگر و برای آخرین بار در انتخابات ریاست جمهوری، خود را به قضاوت حافظه تاریخی مردم ایران گذاشت. اما پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات و برنده شدن محمود احمدی‌نژاد در دور دوم، او دلخور از بی‌مهری‌های سیاسی بیانیه‌ای صادر کرد و گفت که شکایت خود را به داورانی که نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند حقیقت را مشخص کنند تقدیم نمی‌کند و در محکمه الهی شکوه خواهد کرد.

هاشمی این بار نیز برای مدتی سکوت کرد ولی انتقاداتش از دولت احمدی‌نژاد رفته رفته شدت گرفت تا جایی که در یک گفت‌وگوی مکتوب اعلام کرد دوران مدارای مجمع با دولت در زمینه خصوصی‌سازی به سر آمده است. او در این دوران نیز با وجود مخالفت‌های آشکار و پنهان، با اتکا به تجاربش توانست مجدداً خود را اثبات کند. به‌واسطه ارتباطش با حوزه و فعالان سیاسی، وزنه‌ای برای موازنه قوای سیاسی در کشور به شمار رفت و توانست در بسیاری از بحران‌ها از جمله مسئله هسته‌ای نظرات سازنده‌ای ارائه دهد. به همین دلیل بود که خبر خوش هسته‌ای را که احمدی‌نژاد ماه‌ها وعده اعلام آن را داده بود، هاشمی یک ساعت زودتر به دنیا اعلام کرد تا بدینوسیله ثابت کند دستاورد هسته‌ای متعلق به دولت نهم نیست و او و دولت‌های قبلی هم سهمی در آن داشته‌اند.

از سکوت تا انتقاد
سخنان هاشمی رفسنجانی از این جهت در خطبه‌های نماز جمعه فردا اهمیت دارد که او اولاً در جایگاه ریاست مجلس خبرگان و ثانیاً در رأس مجمع تشخیص مصلحت نظام است. او در سخنانش با در نظر گرفتن این دو جایگاه سخن خواهد گفت و ضمن انتقاد از نوع برخورد با اعتراض‌های پس از اعلام نتیجه انتخابات، احتمالاً سیاست سکوت در برابر احمدی‌نژاد را در پیش بگیرد. در این صورت وی در چهار سال آینده به عنوان مخالف اصلی و آشکار احمدی‌نژاد از برنامه‌های او انتقاد خواهد کرد و در حد امکان در مجمع تشخیص مصلحت نظام نظراتش را اعمال خواهد نمود.

او خطبه‌های فردا را در شرایطی می‌خواند که هیچ عضو دولت نهم در دانشگاه تهران و خیابان‌های اطراف آن حضور ندارند و احتمالاً همراه محمود احمدی‌نژاد که از بعد از ظهر امروز به همراه کابینه به مشهد سفر می‌کند با حضور در جوار حرم رضوی (ع) به سخنان خطیب نماز جمعه مشهد گوش می‌دهند. در تحلیلی دیگر، ممکن است هاشمی در سخنانش انتقادات صریحی را مطرح کند که به عقیده برخی فعالان سیاسی، آغاز دوره حضور انتقادی او در حاکمیت و فاصله گرفتن از سکوت مصلحتی خواهد بود. خبر ایراد خطبه‌های فردا توسط هاشمی باعث شد برخی از سایت‌های حامی دولت پیش‌بینی‌هایی مبنی بر بروز اغتشاش در زمان نماز و حاشیه‌های آن داشته باشند اما باید گفت بروز ناآرامی در هنگام سخنان هاشمی مسبوق به سابقه است.

تنش در فضای سخنرانی وی در مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد در قم و یا آنچه که در اردیبهشت سال 77 به هنگام دفاع از کرباسچی رخ داد در سخنرانی روز جمعه وی محتمل است، چراکه در جمعه‌های گذشته، عده‌ای علیه وی شعار می‌دادند و حتی قصد تجمع مقابل دفتر کار وی را داشتند و بعید نیست که این جمعه هم به این بهانه دور هم جمع شوند اما احتمالاً مثل ماجرای پرتاب شدن کفش به سوی هاشمی که در خطبه اول نماز جمعه هاشمی در اردیبهشت 85 رخ داد و او با اعتماد به نفس به خطبه‌ها ادامه داد و حتی تغییری نیز در لحن او ایجاد نشد، ختم شود.

نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ۸:۳٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/٢٥
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  حدیث

خداوند متعال فرموده است : "مردان و زنان مؤمن دوست یکدیگرند، امر به نیکی و
نهی از بدی می کنند". خداوند نخست امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک
فریضه از سوی خودش ذکر کرده است ، زیرا او آگاه است که اگر این وظیفه اجرا شود،
وظایف دیگر همه ، چه سخت و چه آسان انجام می گیرد، زیرا امر به معروف و نهی از
منکر دعوت به اسلام می کند و حقوق ستم دیدگان را بازمی ستاند و با ستمگران به
مخالفت برمی خیزد

تگ های این مطلب :عاشورا
نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ٩:۳۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٩
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  1حدیث

امام صادق "علیه السلام" فرمودند: پدرم از پدرش و او از جدّش از پیامبر "صلی الله علیه و آله و سلم" نقل نمود که فرمودند:

« هر کس توانائی به یاری ما اهل بیت ندارد و در تنهایی خود دشمنان ما را لعن می کند، خداوند صدایش را به آنچه مادون العرش است می رساند.

هر دفعه ای که او دشمنان ما را لعن نماید، لعن او را به آسمان می برند و آنها نیز آن کس را که او لعن نموده، لعن می کنند؛ سپس تعریف از آن شخص لعن کننده می کنند و می گویند: خداوندا، بر این عبد خود که آنچه در توان داشته انجام داده درود فرست که اگر بیش از این می توانست انجام می داد.

از سوی خداوند ندا می رسد: دعای شما را مستجاب نمودم و ندای شما را شنیدم. من بر روح او در میان ارواح درود فرستادم و او را نزد خودم از برگزیدگاان و خوبان قرار دادم.

بحار الانوار ج ۲۷.۳۲۳

تگ های این مطلب :عاشورا
نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ۱:٤٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٩
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

   

شفاعت از دیدگاه شیعه

یکى از عقاید مسلم اسلامى، شفاعتشافعان در روز قیامت است که به اذن الهى انجام مىیابد. شفاعت در مورد افرادى صورت مىگیرد که پیوند خود را بکلى با دین و خداى متعال قطع نکرده و قابلیت آن را دارند که، با وجود آلودگى به برخى گناهان، به برکتشفاعتشافعان بار دیگر مشمول رحمتحق شوند. عقیده به شفاعت از قرآن و سنت گرفته شده که ذیلا به آنها اشاره مىکنیم:

ادامه مطلب در صفحه مهدویت 

تگ های این مطلب :عاشورا
نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ۸:۱٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱۸
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  تاریخچه اصطلاح شیعه

تاریخچه اصطلاح شیعه

«شیعه‏» در لغتبه معنى پیرو است و در اصطلاح به گروهى از مسلمانان گفته مىشود که رهبرى جامعه اسلامى را پس از درگذشت پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله و سلم از آن حضرت على علیه السلام و فرزندان معصوم او مىدانند

ادامه مطالب در ................


 ادامه مطلب
تگ های این مطلب :عاشورا
و تگ های این مطلب :مذهبی
و تگ های این مطلب :عشق
نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ٥:۱۱ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٧
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  نام : زینب (س)

هر کس بر مصیبت های این دختر ( زینب سلام الله ) بگرید ، همانند کسی است که بر برادرانش ، حسن وحسین (ع) ، گریسته است .      پیامبر اکرم (ص)

 

نام : زینب (س)

نام پدر : حضرت امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع)

نام مادر : حضرت فاطمه زهرا (س)

ناریخ ولادت :  روز پنجم جمادی الاولی سال پنجم یا ششم هجری قمری

محل تولد : مدینه

کنیه : ام الحسن و ام الکلثوم

القاب : صدیقه الصغری، عصمة الصغری، ولیه الله العظمی ، ناموس الکبری ، شریکةالحسین (ع) ، کامله ، فاضله و...

همسر : عبدالله فرزند جعفر بن ابیطالب

تعداد فرزندان : 3 پسر ( علی ، عون ، جعفر ) و1 دختر ( ام الکلثوم )

وفات : شب یکشنبه 15 رجب سال 63 هجری قمری

محل دفن : شام

تگ های این مطلب :عاشورا
نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ۳:٥٧ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٧
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  حضرت زینب

به دنیا آمده بود تا صبر را شرمنده کند، زینب (س) این اسطوره تاریخ را می گویم. آمده بود تا عشق را مبهوت لحظه های زلالش کند. آمده بود تا صدق و وفا را به جهانیان بیاموزد و متانت و وقار را به نمایش گذارد. آمده بود تا رسالت خود را به انجام برساند؛ مونس و یار برادر، سالار قافله حسینی و غم خوار اسیران باشد. آمده بود تا فریاد بلند مظلومان باشد؛ فریادی که پژواک آن هنوز هم از ورای تاریخ به گوش شنوای دل های حق جویان می رسد.

اسیران بر هودجی از خون نشسته بودند. با حسین آمده بودند و بی حسین بر می گشتند و سالار قافله، زینب بود؛ هر چند خمیده و شکسته دل، ولی به پاسداری از حقیقت ایستاده بود تا امتداد راه برادر باشد. وصیت برادر این بود که "زینبم، بعد از من مبادا روی بخراشی و گریبان بدری و جزع و فزع کنی." و زینب اکنون آرام چون شقایقی داغ دار با مصیبتی عظیم در دل همراه قافله شده بود.

زینب (علیهاالسلام) در خانه رفیع امامت رشد یافته، از لبان وحی علم آموخته، و در دامان کرامت پرورش یافته بود. او لباس پاکی و تقوا پوشیده بود و به آداب و اخلاق اسلامی مزین گشته بود. زینب (س) فصاحت و بلاغت را از علی، نجابت را از فاطمه، صبر و شکیبایی را از حسن و مظلومیت در عین ایستادگی را از حسین آموخته بود؛ او روح بلند و رضا بود.

حضرت زینب (س) در خضوع و خشوع و عبادت و بندگی، وارث پدر و مادر بود. او بیش تر شب ها را با عبادت و بندگی حضرت حق به صبح می رساند و همواره قرآن تلاوت می کرد. تهجد و شب زنده داری حضرت زینب (س) در طول حیات پربرکتش نشد؛ حتی در شب یازدهم محرم با آن همه رنج و خستگی و دیدن آن مصیبت های دلخراش هم به عبادت خدا پرداخت. حضرت سجاد (ع) می فرماید: " آن شب دیدم عمه ام بر سجاده نماز نشسته و مشغول عبادت است." و نیز از آن حضرت نقل شده که "عمه ام زینب با این همه مصیبت از کربلا تا شام، هیچ گاه نمازهای مستحبی را ترک نکرد" و نیز روایت می کنند: "چون امام حسین (ع) برای وداع با زینب (س) آمد، فرمود: خواهرم، مرا در نماز شب فراموش نکن."

زینب (علیهاالسلام) در ایام کودکی، با برادرش حسین (ع) انس و الفتی عجیب داشت و در کنار برادر، آرامش می یافت و دیده از دیدارش بر نمی بست و از حضور مبارکش دور نمی شد. روزی حضرت فاطمه (س) نزد پدر رفت و عرض کرد: "پدر جان، متعجبم از محبت فراوانی که میان زینب و حسین است. این دختر چنان است که بی دیدار حسین شکیبایی ندارد." رسول خدا (ص) چون این سخن بشنید، آه دردناکی از سینه برکشید و اشک دیده بر چهره روان کرد و فرمود: "ای روشنی چشم من، این دختر با حسین به کربلا خواهد رفت و به هزار گونه رنج و بلا گرفتار خواهد شد."

حضرت زینب (س) تنها 56 سال امانت الهی خویش را بر دوش کشید. نقل است که در اواخر عمر آن بانوی بزرگ، در مدینه منوره قحطی پیش آمد. عبدالله بن جعفر، همسر حضرت زینب (س) در شام مزرعه ای داشت و ناچار به اتفاق همسر خود در آن دیار رحل اقامت افکند. حضرت در آن سرزمین بیمار شد و در همان جا روح خود، این امانت الهی را به صاحبش باز گرداند و با جسمی خسته از فراز و نشیب زمان و رنجور از جور مردمان به دیار باقی شتافت.

چشمانش را گشود و برای آخرین بار به دورترین نقطه خیره شد. در این مدت حتی یک لحظه چهره برادر از نظرش دور نمانده بود. آتش اشتیاق بیش از پیش شعله کشید و یاد برادر تمام وجودش را پر کرده بود. لحظه وصال نزدیک بود. دوباره خیمه های آتش زده و سرهای بر نیزه، چشمانش را به دریایی از غم مبدل ساخت. زینب (س) پلک ها را روی هم گذاشت و زیر لب گفت: "السلام علیک یا ابا عبدالله" و به برادر پیوست.

عروج ملکوتی آن بانوی مکرمه بنا به قول مشهور در پانزدهم رجب سال 62 قمری رخ داد. اینک مزار شریفش، قبله عاشقان خاندان عصمت و طهارت در دمشق (سوریه) است.

 

نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ٩:٠٢ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٦
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  حرف دل من

با سلام به رنگ خون 

 

طی آخرین اخبار از اغتشاشات در خیابانهای تهران و مشاهده کردن ضرب و شتم یک بسیجی توسط چند تن از مردم نادان به ظاهر هم وطن بر خود واجب دانستم این مطلب رو بنویسم : 

 

  • اگر مملکت ایران پیرو خط رهبری است پس رهبر فرزانه انقلاب اعلام کرد آشوب ها را تمام کنید حال وقتی صبح فردای آنروز به گفته رهبر پشت کرده و در خیابانها آشوب به پا می کنند به نظر شما حق با کیست با دولت یا مردم ؟ 
  • من از طرف شهدای این وبلاگ واقعا متاسف شدم به ملت ایران با چنین حرکاتی این واقعا نهایت بی شرمی است که به یک سرباز به صورت وحشیانه حمله کنید واقعا ننگ است سربازی که هم وطن شماست و مادر دارد آیا شما جای او را یک لحظه بر خود تجسم می کنید ؟ 
  • آمریکا و انگلیس و اسرائیل دشمن کهنه کار ایران هستند پس انتظار نداشته باشید آمریکا به نفع ایران حرکتی انجام دهد ، آمریکا دشمن شهدا و دشمن قسم خورده ایران است . 
  • آیا BBC , Cnn اخبار درست تحویل دولت و ملت ایران می دهد ولی دولت و نظام اخبار به نفع نظام ؟ 
  • برادران و خواهران من کسانی که مانند ... در خیابانها در آشوب ها جان خود را از دست داده اند خارج از خط رهبر و ولایت هستند آنها خود را قربانی آمریکا کرده اند چرا اسم آنها را شهید می نامید ؟ 
  • آیا واژه شهید واژه بیگانه ای است ؟ آیا شهید را آمریکا انتخاب می کند ؟ آیا شهید را می توان نام برد در صورتی که پارچه پیشانی بند سبز رنگ یاحسین بر پیشانی شهدا بود اما امروزه بر دستان دختران فاحشه ؟ 
  • آیا اگر شهدا زنده شوند چه جوابی دارید به شهدا تحویل دهید ؟ 
  • من یک جوان ایرانی بر خود واجب می دانم این جملات را به گوش شما برسانم عزیزان گول و وسوسه شیطانی آمریکا را نخورید . 
  • جنگ کاندیدا با کاندیدا یعنی مرگ ملت یعنی پایمالی خون شهدا . 
  • دولت نظام اسلامی وابسته به خون شهدا طرفداری خواهد کرد از این خون های با ارزش و هیچ کس حق پشت کردن به این خون(ها) را ندارد . 
  • اگر الان زنده اید و نفس می کشید در سایه خون شهدا هستند در سایه این نظام است نه در سایه آمریکا و سخنان صدای آمریکا . 

وای بر روزی که امام زمان از پرده زمان گشوده شود و پرچم حق را بر دست بگیرد و انتخاب کند مردان با ایمان را !! 

در انروز جز شرمندگی چیز دیگری نخواهید داشت . به امید پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ۱۱:۱٦ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٥
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  شعر

تو کیستی ، که اینگونه، بی تو بی تابم ؟

                              شب از خیال هجوم خیالت نمی برد خوابم.

 

 

نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ۸:۱۳ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱٤
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت

  امام علی

تمام آیه قرآن همین است 

که قرآن حرف یزدان این چنین است

به کوری دو چشم اهل سنت

فقط حیدر امیر المومنین است

نویسنده : جزیره مجنون | ساعت ٩:٠٥ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱۳
پيام هاي ديگران () | لینک ثابت


......................